lördag 5 juni 2010

Möhippa...

Igår blev jag "kidnappad" av Ammi.
Hade mina aningar eftersom Bosse varit extra snäll och till och med erbjudit sig att lacka mina brickor, när han sedan proppsade på att jag skulle ta en dusch för att piggna till så förstod jag att det var något lurt på gång. : )
Vi började kvällen hemma hos Verran, där Angelica och Annelie redan var på plats, Minette dök oxå upp efter att hon avklarat studentfirande av sin systerdotter.
Där blev det småprat med vin och tilltugg : )
Sen bar det av till Strike för bowling som Annelie råkat avslöja under tiden hos Verran.
Hon som inte vågat ringa mig eftersom hon var rädd att hon skulle försäga sig lyckades ändå : )
Under tiden vi bowlade dök även Gittan och Nanni upp.
Kvällen avslutades med buffé, mums!
En toppen bra möhippa, helt i min smak : )
Tack så jättemycket för en toppenkväll med supertrevligt sällskap!

Kramisar från Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar